אייפון 5 - הדבר הגדול הבא?

מכשיר אייפון 5, כפי הנראה, עומד לצאת לשוק בקרוב. השקת אייפון 5 בארה"ב ובישראל ללא ספק תשנה סדרי עולם בכל מה שקשור לשוק הסלולר, ולמרות שהשאלה הסופר פופולרית "מתי יוצא אייפון 5 בישראל?" עדיין מיותמת מתשובה ברורה, נראה כי תאריך השקת אייפון 5 נע איפשהו בין חודש יוני לספטמבר, כשהשמועות בנושא משתנות בהתאם לעונה.


iPhone 5 בישראל צפוי לכבוש את שוק הסלולר הישראלי פעם שנייה, לאחר שאייפון 4 כבש את השוק בחצי השנה החולפת. כבר עתה ברור שהשיפורים שיוכנסו למכשיר אייפון 5 אינם קריטיים, אך ללא ספק ישפרו את המכשיר ויהפכו את אייפון 5 למכשיר טוב ויעיל יותר מקודמו המעולה.

השיפור הבולט ביותר שצפוי באייפון 5 הוא היותו דק יותר. נראה כי אייפון 5 יהיה דומה יותר לאייפוד בצורתו ובתחושה שהוא מעביר ביד הצרכן, מאשר האייפונים הקודמים שהיו מעט מאסיביים יותר. אין ספק שעבור אייפון 5 בישראל עובדה זו משמעותית, היות והקהל הישראלי ידוע כצרכן המעדיף גאדג'טים קלילים. מעבר לכך, אייפון 5 יכלול מצלמה חדשה שתצלם באיכות 8 מגה פיקסל, הרבה יותר מהמצלמה המאכזבת יחסית של אייפון 4.  כמו כן צפוי לצאת גרסה של אייפון 5 שקוף, בעיצוב פאנל חדש ומרהיב.

שיפור מרשים נוסף במכשיר הוא הכפלת נפח הזיכרון של המכשיר. בניגוד לאייפון 4 שיצא בגירסת 16 ו-32 מגה, אייפון 5 עתיד לצאת בגירסה של 32 ו-64 מגה, וזאת כמובן מהסיבה הפשוטה שאפליקציות לאייפון 5 צפויות להיות כבדות ומרשימות יותר, בעלות גראפיקה חדה ומהממת הודות למנוע הגראפי חדש, שצפוי להיות חזק כפליים מזה של קודמו.

הסמארטפון צפוי לכלול מכשיר GPS מובנה בתוכו, ולא רק בתור אפליקציה נוספת. עובדה זו צפויה להיות משמעותית מאד באייפון 5, למרות שגם אייפון 4 התהדר באפליקציות GPS  נהדרות, ובראשן אפליקציית Waze הישראלית הנפלאה שכבשה את השוק.

   תוספת משמעות נוספת במכשיר תהיה הארכת חיי הסוללה באופן         משמעותי. הסוללה היוותה מקור לתלונות רבות לאפל, ובמכשיר אייפון 5 אפל החליטה להיענות לתלונות ולשפר את חיי הסוללה כמעט כפול מאורך חייה במכשיר אייפון הקודם.  עובדה זו באה על רקע שמועות שמכשיר אייפון 5 צפוי לגזול כמות אנרגיה כפולה מקודמו, ועל כן הכפלת עוצמת הסוללה היא עובדה הכרחית ואלמנטרית.

לסיכום, התעזרו בסבלנות, תשובות נוספות לגבי אייפון 5 יוצאות לאט לאט, וכך גם לגבי שחרור אייפון 5 בישראל
– אין סיבה שמידע סופי בנושא אייפון 5 בישראל יתעכב מעבר לחודש החודשיים הקרובים.
 

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Translation


About this blog

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

المتابعون

فيديو هات

أرشيف المدونة

عينة نص

صور

بحث هذه المدونة الإلكترونية

إعلان